Strona główna
    Bossowie
    NPC
    Najemnicy
    Kostka
    Słowa run
    Kalkulator
    Moje sejwy
    Mapa świata

Przysięga Starożytnych

Tarcze, 3 gniazda -> Ral + Ort + Tal

+50% Poprawiona Obrona
Odporność na Zimno +43%
Odporność na Ogień +48%
Odporność na Błyskawice +48%
Odporność na Trucizny +48%
10% Otrzymane Obrażenia Przechodzą na Manę

Czerń

Maczugi/ Młoty/ Buławy, 3 gniazda Thul + Io + Nef

+120% Zwiększone Obrażenia
40% Szansa na Druzgocące Uderzenie
+200 do Skuteczności Ataku
Dodaje 3-14 Obrażeń od Zimna - Czas działania Zimna 3 sek.
+10 do Żywotności
15% Zwiększona Szybkość Ataku
Odrzut
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 2
Poziom 4 Wybuch Zwłok (12 Ładunków)

Furia

Bronie do walki wręcz, 3 gniazda Jah + Gul + Eth

+209% Zwiększone Obrażenia
40% Zwiększona Szybkość Ataku
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
66% Szansa Otwarcia Rany
33% Zabójcze Uderzenie
Ignoruje Obronę Celu
-25% Obrona Przeciwnika
20% Premia do Skuteczności Ataku
6% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie
+5 do Szału Bitewnego (Tylko dla Barbarzyńcy)

Święty Grom

Berła, 4 gniazda Eth + Ral + Ort + Tal

+60% Zwiększone Obrażenia
-25% Obrona Przeciwnika
Dodaje 5-30 Obrażeń od Ognia
Dodaje 21-110 Obrażeń od Błyskawic
+75 Obrażeń od Trucizny przez 5 sekund
+10 do Maksymalnych Obrażeń
Odporność na Błyskawiceance +60%
+5 do Maksymalnej Odporności na Błyskawice
+3 do Świętego Wstrząsu (Tylko dla Paladyna)
Poziom 7 Seryjne Błyskawice (60 Ładunków)

Honor

Bronie do walki wręcz, 5 gniazd Amn + El + Ith + Tir + Sol

+160% Zwiększone Obrażenia
+9 do Minimalnych Obrażeń
+9 do Maksymalnych Obrażeń
25% Zabójcze Uderzenie
+250 do Skuteczności Ataku
+1 do Wszystkich Umiejętności
7% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie
Uzupełnienie Życia +10
+10 do Siły
+1 do Promienia Światła
+2 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika

Królewska Łaska

Miecze/ Berła, 3 gniazda Amn + Ral + Thul

+100% Zwiększone Obrażenia
+100% Obrażenia zadane Demonom
+50% Obrażenia zadane Nieumarłym
Dodaje 5-30 Obrażeń od Ognia
Dodaje 3-14 Obrażeń od Zimna - Czas działania Zimna 3 sek.
+150 do Skuteczności Ataku
+100 do Skuteczności Ataku przeciw Demonom
+100 do Skuteczności Ataku przeciw Nieumarłym
7% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie

Liść

Laski, 2 gniazda Tir + Ral

Dodaje 5-30 Obrażeń od Ognia
+3 do Umiejętności Posługiwania się Ogniem
+3 do Ognistego Piorunu (Tylko dla Czarodziejki)
+3 do Inferno (Tylko dla Czarodziejki)
+3 do Ciepła (Tylko dla Czarodziejki)
+2 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
+ (2 * Poziom Postaci) +2-198 do Obrony
Odporność na Zimno +33%

Lwie Serce

Zbroje, 3 gniazda Hel + Lum + Fal

+20% Zwiększone Obrażenia
Wymagania -15%
+25 do Siły
+10 do Energii
+20 do Żywotności
+15 do Zręczności
+50 do Życia
Wszystkie Odporności +30

Wiedza

Hełmy, 2 gniazda Ort + Sol

+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
+10 do Energii
+2 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
Odporność na Błyskawice +30%
Obrażenie Zmniejszone o 7
+2 do Promienia Światła

Złośliwość

Bronie do walki wręcz, 3 gniazda Ith + El + Eth

+33% Zwiększone Obrażenia
+9 do Maksymalnych Obrażeń
100% Szansa Otwarcia Rany
-25% Obrona Przeciwnika
-100 do Obrony Przeciwnika na Trafienie
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
+50 do Skuteczności Ataku
Wyssanie Życia -5

Melodia

Bronie używające pocisków, 3 gniazda Shael + Ko + Nef

+50% Zwiększone Obrażenia
+300% Obrażenia zadane Nieumarłym
+3 do Umiejętności Łuku oraz Kuszy (Tylko dla Amazonki)
+3 do Uderzenia Krytycznego (Tylko dla Amazonki)
+3 do Uniku (Tylko dla Amazonki)
+3 do Spowolnienia Pocisków (Tylko dla Amazonki)
20% Zwiększona Szybkość Ataku
+10 do Zręczności
Odrzut

Pamięć

Laski, 4 gniazda Lum + Io + Sol + Eth

+3 to Sorceress Skill Pozioms
33% Szybsze Rzucanie Czarów
Zwiększenie Maksimum Many 20%
+3 Tarcza Energetyczna (Tylko dla Czarodziejki)
+2 Pole Statyczne (Tylko dla Czarodziejki)
+10 do Energii
+10 do Żywotności
+9 do Minimalnych Obrażeń
-25% Obrona Przeciwnika
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 7
+50% Poprawiona Obrona

Nadir

Hełmy, 2 gniazda Nef + Tir

+50% Poprawiona Obrona
+10 Obrona
+30 Obrona przeciw Pociskom
Poziom 13 Płaszcz Cieni (9 Ładunków)
+2 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
+5 do Siły
-33% Dodatkowe Złoto od Potworów
-3 do Promienia Światła

Blask

Hełmy, 3 gniazda Nef + Sol + Ith

+75% Poprawiona Obrona
+30 Obrona przeciw Pociskom
+10 do Energii
+10 do Żywotności
15% Otrzymane Obrażenia Przechodzą na Manę
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 3
+33 do Many
Obrażenie Zmniejszone o 7
+5 do Promienia Światła

Rym

Tarcze, 2 gniazda Shael + Eth

20% Zwiększona Szansa na Blok
40% Szybszy Blok
Wszystkie Odporności +25
Regeneruje Manę 15%
Nie Można Zamrozić
50% Dodatkowe Złoto od Potworów
25% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów

Cisza

Bronie, 6 gniazd Dol + Eld + Hel + Ist + Tir + Vex

200% Zwiększone Obrażenia
+75% Obrażenia zadane Nieumarłym
Wymagania -20%
20% Zwiększona Szybkość Ataku
+50 do Skuteczności Ataku przeciw Nieumarłym
+2 do Wszystkich Umiejętności
Wszystkie Odporności +75
20% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
11% Mana Wykradziona za Każde Trafienie
Trafienie Zmusza Potwora do Ucieczki 25%
Trafienie Oślepia Ofiarę +33
+2 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
30% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów

Dym

Zbroje, 2 gniazda Nef + Lum

+75% Poprawiona Obrona
+280 Obrona przeciw Pociskom
Wszystkie Odporności +50
20% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
Poziom 6 Osłabienie (18 Ładunków)
+10 do Energii
-1 do Promienia Światła

Skradanie się

Zbroje, 2 gniazda Tal + Eth

Obrażenia od Magii Zmniejszone o 3
+6 do Zręczności
+15 do Maksymalnej Wytrzymałości
Odporność na Trucizny +30%
Regeneruje Manę 15%
25% Szybsze Bieganie/Chodzenie
25% Szybsze Rzucanie Czarów
25% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi

Stal

Miecze/ Topory/ Buławy, 2 gniazda Tir + El

20% Zwiększone Obrażenia
+3 do Minimalnych Obrażeń
+3 do Maksymalnych Obrażeń
+50 do Skuteczności Ataku
50% Szansa Otwarcia Rany
25% Zwiększona Szybkość Ataku
+2 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
+1 do Promienia Światła

Siła

Bronie do walki wręcz, 2 gniazda Amn + Tir

35% Zwiększone Obrażenia
25% Szansa na Druzgocące Uderzenie
7% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie
+2 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
+20 do Siły
+10 do Żywotności

Jad

Bronie, 3 gniazda Tal + Dol + Mal

Trafienie Zmusza Potwora do Ucieczki 25%
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
Ignoruje Obronę Celu
7% Mana Wykradziona za Każde Trafienie
Poziom 15 Eksplozja Trucizny (27 Ładunków)
Poziom 13 Trująca Nova (11 Ładunków)
+273 Obrażeń od Trucizny przez 6 sekund

Bogactwo

Zbroje, 3 gniazda Lem + Ko + Tir

300% Dodatkowe Złoto od Potworów
100% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
+2 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
+10 do Zręczności

Biel

Różdżki, 2 gniazda Dol + Io

Trafienie Zmusza Potwora do Ucieczki 25%
+10 do Żywotności
+3 do Umiejętności Trucizn oraz Kości (Tylko dla Nekromanty)
+3 do Zbroi z Kości (Tylko dla Nekromanty)
+2 do Włóczni z Kości (Tylko dla Nekromanty)
+4 do Mistrzostwa we Władaniu Szkieletami (Tylko dla Nekromanty)
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 4
20% Szybsze Rzucanie Czarów
+13 do Many

Zefir

Bronie używające pocisków, 2 gniazda Ort + Eth

+33% Zwiększone Obrażenia
+66 do Skuteczności Ataku
Dodaje 1-50 Obrażeń od Błyskawic
-25% Obrona Przeciwnika
+25 Obrona
25% Szybsze Bieganie/Chodzenie
25% Zwiększona Szybkość Ataku
7% Szansa na Rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Wir, przy Otrzymaniu Ciosu

Bestia

Topory/ Berła/ Młoty, 5 gniazd Ber + Tir + Um + Mal + Lum

Poziom 9 Aura Fanatyzm podczas noszenia
+40% Zwiększona Szybkość Ataku
+240-270% Zwiększone Obrażenia
20% Szansa na Druzgocące Uderzenie
25% Szansa Otwarcia Rany
+3 do Niedźwiedziołaka
+3 do Likantropii
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
+25-40 do Siły
+10 do Energii
+2 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
Poziom 13 Przywołanie Grizzly (5 Ładunków)

Kolec

Zbroje, 4 gniazda Ral + Ohm + Sur + Eth

Poziom 15-21 Aura Ciernie podczas noszenia
+50% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+25-50% do Obrażeń Umiejętności Trucizn
+300 Obrona
Zwiększenie Maksimum Many 5%
Regeneruje Manę 15%
+5% do Maksymalnej Odporności na Zimno
Odporność na Ogień +30%
Odporność na Trucizny +100%
+13 Life za Każdego Zabitego Przeciwnika
Poziom 13 Duch Kolców (33 Ładunków)

Ostatni Oddech

Bronie, 6 gniazd Vex + Hel + El + Eld + Zod + Eth

50% Szansa na Rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Trująca Nova, kiedy zabijasz wroga
Przedmiot Niezniszczalny
+60% Zwiększona Szybkość Ataku
+350-400% Zwiększone Obrażenia
+200% Obrażenia zadane Nieumarłym
-25% Obrona Przeciwnika
+50 do Skuteczności Ataku
+50 do Skuteczności Ataku przeciw Nieumarłym
7% Mana Wykradziona za Każde Trafienie
12-15% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
+30 do Wszystkich Atrybutów
+1 do Promienia Światła
Wymagania -20%

Wezwanie do Broni

Bronie, 5 gniazd Amn + Ral + Mal + Ist + Ohm

+1 do Wszystkich Umiejętności
+40% Zwiększona Szybkość Ataku
+250-290+% Zwiększone Obrażenia
Dodaje 5-30 Obrażeń od Ognia
7% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie
+2-6 do Dowodzenia
+1-6 do Rozkazów
+1-4 do Okrzyku Bojowego
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
Uzupełnienie Życia +12
30% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów

Chaos

Pazury, 3 gniazda Fal + Ohm + Um

9% Szansa na Rzucenie 11-poziomowego zaklęcia Zamarznięta Kula, w Czasie Zadawania Ciosu
11% Szansa na Rzucenie 9-poziomowego zaklęcia Wiązka Błyskawic, w Czasie Zadawania Ciosu
+35% Zwiększona Szybkość Ataku
+290-340+% Zwiększone Obrażenia
Dodaje 216-471 Obrażeń od Magii
25% Szansa Otwarcia Rany
+1 To Whirlwind
+10 do Siły
+15 Punkty Życia po Każdym Zabitym Demonie

Okowa Grozy

Zbroje, 4 gniazda Dol + Um + Ber + Ist

+2 do Wszystkich Umiejętności
+200% Obrażenia zadane Demonom
+100% Obrażenia zadane Nieumarłym
8% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie
+70% Poprawiona Obrona
+20 do Siły
Uzupełnienie Życia +7
Wszystkie Odporności +65
Obrażenie Zmniejszone o 8%
25% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów

Sierp Księżyca

Topory/ Miecze/ Bronie drzewcowe, 3 gniazda Shael + Um + Tir

10% Szansa na Rzucenie 17-poziomowego zaklęcia Seryjne Błyskawice, w czasie Zadawania Ciosu
7% Szansa na Rzucenie 13-poziomowego zaklęcia Pole Statyczne, w czasie zadawania ciosu
+20% Zwiększona Szybkość Ataku
+180-220% Zwiększone Obrażenia
Ignoruje Obronę Celu
-35% do Odporności na Błyskawice Przeciwnika
25% Szansa Otwarcia Rany
+9-11 Absorbcja Magii
+2 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
Poziom 18 Przywołanie Ducha Wilka (30 Ładunków)

Delirium

Hełmy, 3 gniazda Lem + Ist + Io

1% Szansa na Rzucenie 50-poziomowego zaklęcia Delirium (przemiana), przy Otrzymaniu Ciosu
6% Szansa na Rzucenie 14-poziomowego zaklęcia Uderzenie Umysłu, przy Otrzymaniu Ciosu
14% Szansa na Rzucenie 13-poziomowego zaklęcia Groza, przy Otrzymaniu Ciosu
11% Szansa na Rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Zamęt, w Czasie Zadawania Ciosu
+2 do Wszystkich Umiejętności
+261 Obrona
+10 do Żywotności
50% Dodatkowe Złoto od Potworów
25% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
Poziom 17 Fascynacja (60 Ładunków)

Zagłada

Topory/ Bronie drzewcowe/ Młoty, 5 gniazd Hel + Ohm + Um + Lo + Cham

5% Szansa na Rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Wulkan, w Czasie Zadawania Ciosu
Poziom 12 Aura Święty Chłód podczas noszenia
+2 do Wszystkich Umiejętności
+45% Zwiększona Szybkość Ataku
+330-370% Zwiększone Obrażenia
-(40-60)% do Odporności na Zimno Przeciwnika
20% Zabójcze Uderzenie
25% Szansa Otwarcia Rany
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
Zamraża Cel +3
Wymagania -20%

Enigma

Zbroje, 3 gniazda Jah + Ith + Ber

+2 do Wszystkich Umiejętności
+45% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+1 do Teleportu
+750-775 Obrona
+ (0.75 * Poziom Postaci) +0-74 do Siły
Zwiększenie Maksimum Życia 5%
Obrażenie Zmniejszone o 8%
+14 Punkty Życia za Każdego Zabitego Przeciwnika
15% Otrzymane Obrażenia Przechodzą na Manę
+ (1 * Poziom Postaci) +1-99% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów

Wieczność

Bronie do walki wręcz, 5 gniazd Amn + Ber + Ist + Sol + Sur

Przedmiot Niezniszczalny
+260-310% Zwiększone Obrażenia
+9 do Minimalnych Obrażeń
7% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie
20% Szansa na Druzgocące Uderzenie
Trafienie Oślepia Ofiarę
Spowalnia Cel o 33%
Regeneruje Manę 16%
Uzupełnienie Życia +16
Nie Można Zamrozić
30% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
Poziom 8 Ożywienie (88 Ładunków)

Wygnanie

Tarcze Paladyna, 4 gniazda Vex + Ohm + Ist + Dol

15% Szansa na Rzucenie 5-poziomowego zaklęcia Wyssanie Życia, w Czasie Zadawania Ciosu
Poziom 13-16 Aura Śmiałość podczas noszenia
+2 do Aur Ofensywnych (Tylko dla Paladyna)
+30% Szybszy Blok
Zamraża Cel
+220-260% Poprawiona Obrona
Uzupełnienie Życia +7
+5% do Maksymalnej Odporności na Zimno
+5% do Maksymalnej Odporności na Ogień
25% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
Przywraca 1 Wytrzymałości na 4 sekundy

Klęska Głodu

Topory/ Młoty, 4 gniazda Fal + Ohm + Ort + Jah

+30% Zwiększona Szybkość Ataku
+320-370% Zwiększone Obrażenia
Ignoruje Obronę Celu
Dodaje 180-200 Obrażeń od Magii
Dodaje 50-200 Obrażeń od Ognia
Dodaje 51-250 Obrażeń od Błyskawic
Dodaje 50-200 Obrażeń od Zimna
12% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
+10 do Siły

Mrok

Zbroje, 3 gniazda Fal + Um + Pul

15% Szansa na Rzucenie 3 Dim Vision, przy Otrzymaniu Ciosu
+10% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+200-260% Poprawiona Obrona
+10 do Siły
Wszystkie Odporności +45
Połowa Czasu Trwania Zamrożenia
5% Otrzymane Obrażenia Przechodzą na Manę
-3 do Promienia Światła

Ręka Sprawiedliwości

Bronie, 4 gniazda Sur + Cham + Amn + Lo

100% Szansa na Rzucenie 36-poziomowego zaklęcia Pożoga, kiedy awansujesz
100% Szansa na Rzucenie 48-poziomowego zaklęcia Meteor, kiedy giniesz
Poziom 16 Aura Święty Ogień podczas noszenie
+33% Zwiększona Szybkość Ataku
+280-330% Zwiększone Obrażenia
Ignoruje Obronę Celu
7% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie
-20% do Odporności na Ogień Przeciwnika
20% Zabójcze Uderzenie
Trafienie Oślepia Ofiarę
Zamraża Cel +3

Serce Dębu

Laski/ Buławy, 4 gniazda Ko + Vex + Pul + Thul

+3 do Wszystkich Umiejętności
+40% Szybsze Rzucanie Czarów
+75% Obrażenia zadane Demonom
+100 do Skuteczności Ataku przeciw Demonom
Dodaje 3-14 Obrażeń od Zimna, 3 sek. czas działania (zwykły)
7% Mana Wykradziona za Każde Trafienie
+10 do Zręczności
Uzupełnienie Życia +20
Zwiększenie Maksimum Many 15%
Wszystkie Odporności +30-40
Poziom 4 Oak Sage (25 Ładunków)
Poziom 14 Raven (60 Ładunków)
+50% Obrażenia zadane Nieumarłym

Zabójca Królów

Miecze/ Topory, 4 gniazda Mal + Um + Gul + Fal

+30% Zwiększona Szybkość Ataku
+230-270% Zwiększone Obrażenia
-25% Obrona Przeciwnika
20% Premia do Skuteczności Ataku
33% Szansa na Druzgocące Uderzenie
50% Szansa Otwarcia Rany
+1 do Zemsty
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
+10 do Siły
40% Dodatkowe Złoto od Potworów

Pasja

Bronie, 4 gniazda Dol + Ort + Eld + Lem

+25% Zwiększona Szybkość Ataku
+160-210% Zwiększone Obrażenia
50-80% Premia do Skuteczności Ataku
+75% Obrażenia zadane Nieumarłym
+50 do Skuteczności Ataku przeciw Nieumarłym
Dodaje 1-50 Obrażeń od Błyskawic
+1 do Berserkera
+1 do Zapału
Trafienie Oślepia Ofiarę +10
Trafienie Zmusza Potwora do Ucieczki 25%
75% Dodatkowe Złoto od Potworów
Poziom 3 Serce Rosomaka (12 Ładunków)

Sanktuarium

Tarcze, 3 gniazda Ko + Ko + Mal

+20% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+20% Szybszy Blok
20% Zwiększona Szansa na Blok
+130-160% Poprawiona Obrona
+250 Obrona przeciw Pociskom
+20 do Zręczności
Wszystkie Odporności +50-70
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 7
Poziom 12 Spowolnienie Pocisków (60 Ładunków)

Kamień

Zbroje, 4 gniazda Shael + Um + Pul + Lum

+60% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+250-290% Poprawiona Obrona
+300 Obrona przeciw Pociskom
+16 do Siły
+16 do Żywotności
+10 do Energii
Wszystkie Odporności +15
Poziom 16 Kula Magmy (80 Ładunków)
Poziom 16 Gliniany Golem (16 Ładunków)

Kość

Zbroja z 3 miejscami na klejnot. Sol + Um + Um

15% szansa na rzucenie czaru Bone Armor na 10 lvl przy zadanym ciosie.
15% szansa na rzucenie czaru Bone Spear na 10lvl podczas ataku.
+2 do umiejętnośći Nekromanty.
+100-150 do many.
Wszystkie Odporności +30.
Obrażenia zmniejszone o 7.

Enlightenment

Zbroja z 3 miejscami na klejnot. Pul + Ral + Sol

15% szansa na rzucenie czaru Blaze na 15 lvl przy zadanym ciosie.
15% szansa na rzucenie czaru Fire Ball na 15 lvl podczas ataku.
+2 do umiejętności Czarodziejki.
+1 do Warmth.
+30% powiększona obrona.
Odpornośc na ogień +30%
Obrażenia zmniejszone o 7.

Myth

Zbroja z 3 miejscami na klejnot. Hel + Amn + Nef

3% szansa na rzucenie czaru Howl na 1 lvl przy zadanym ciosie.
10% szansa na rzucenie czaru Taunt na 3 lvl podczas ataku.
+2 do umiejętności BArbarzyńcy.
+30 do obrony od pocisków.
Uzupełnianie życia +10.
Atakujący otrzymuje obrażenia 14.
Wymagania -15%.

Peace

Zbroja z 3 miejscami na klejnot. Shael + Thul + Amn

3% szansa na rzucenie czaru Slow Missles na 15 lvl przy zadanym ciosie .
2% szansa na rzucenie czaru Valkyrie na 15 lvl podczas ataku.
+2 do umiejętności Amazonki.
+20% do szybszego odzyskiwania równowagi.
+2 do Critical Strike
Odpornośc na Zimno +30%.
Atakujący otrzymuje obrażenia 14.

Plague

Topór z 3 miejscami na klejnot Cham + Fal + Um

20% szansa na rzucenie Lower Resist na 15 lvl przy zadanym ciosie.
25% szansa na rzucnie Poison Nova na 15 lvl podczas ataku.
Lvl 13-17 Cleansing Aura kiedy mamy na sobie.
+1-2 do wszystkich umiejętności.
+260-380% zwiększone obrażenia względem Demonów
-23% do Odporności na Trucizny u przeciwnika.
37% Deadly Strike (Zależy od poziomu postaci) [+3% DeadlyStrike na Lvl]
25% szansa na otwarcie rany.
Freezes Target +3.
+10 do siły.

Principle

Zbroja z 3 miejscami na klejnot Wymagany 53 lvl. Ral + Gul + Eld

100% szansa na rzucenie czaru Holy Bolt na 5 lvl podczas ataku.
+2 do umiejętności Paladyna.
15% zmniejszone odzyskiwanie wytrzymałości.
+100-150 do życia
+5% do max odporności na trucizny.

Rain

Zbroja z 3 miejscami na klejnot Ort + Mal + Ith

5% szansa na rzucenie czaru Cyclone Armor na 15 lvl przy zadanym ciosie.
5% szansa na rzucenie czaru Twister na 15 lvl podczas ataku.
+2 do umiejętnośći Druida.
+100-150 do Many
Odporności na błyskawice +30%.
Obrażenia od magii zmniejszone o 7.
15% zadanych obrażeń idze do many.

Treachery

Zbroja z 3 miejscami na klejnot Shael + Thul + Lem

5% szansa na rzucenie czaru Fade na 15 lvl wprzy zadanym ciosie.
2% szansa na rzucenie czaru Venom na 15 lvl podczas ataku.
+2 do umiejętności Zabójczyni.
+45% zwiększona szybkość ataku.
+20% szybsze odzyskiwanie równowagi.
+30% odporności na zimno.
50% dodatkowego złota od potworów.

Voice Of Reason

Miecz z 4 miejscami na klejnot Lem + Ko + El + Eld

15% szansa na rzucenie czaru Frozen Orb na 13 lvl przy zadanym ciose.
18% szansa na rzucenie czaru Ice Blast na 20 lvl podczas ataku.
+50 do skuteczności ataku.
+220-350% zwiększone obrażenia względem demonów.
+280-300% zwiększone obrażenia względem nieumarłych.
+50 do skutecznośći ataku względem nieumarłych .
+100-00 obrażeń od zimna.
-24% do Odporności na Zimno u przeciwnika.
+10 zręczności.
Nie można zamrozić.
75% dodatkowego złota od potworów.
+1 do promieni światła.

Wrath

Broń strzelecka z 4 miesjcami na klejnot Wymagany 63 lvl . Pul + Lum + Ber + Mal

30% szansa na rzucenie czaru Decrepify przy zadanym ciosie.
5% szansa na rzucenie czaru Life Tap na 10 lvl podczas ataku.
+375% zwiększone obrażenia względem demonów.
+100 do skutecznośći ataku względem demonów.
+250-300% zwiększone obrażenia względem nieumarłych.
+85-120 obrażeń od magii.
+41-240 obrażen od błyskawic.
20% na Crushing Blow.
Uniemożliwia Leczenie się Potworów.
+10 do energi.
Nie można zamrozić.

Słowa działające tylko na Battle.net

Przymus

Zbroja, 3 gniazda Shael + Um + Thul

+40% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+10-20% Zwiększone Obrażenia
+37-133 Obrażeń od Zimna
15% Szansa na Krytyczne Uderzenia
33% Szansa Otwarcia Rany
+150-200% Zwiększona Obrona
-20% Wolniejszy Spadek Wytrzymałości
+45% Odporność na Zimno
+15% Odporność na Błyskawice
+15% Odporność na Ogień
+15% Odporność na Trucizny

Rozwaga

Zbroje, 2 gniazda Mal + Tir

+25% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+140-170% Zwiększona Obrona
+25-35 Wszystkie Odporności
+3 Zredukowane Obrażenia
+17 Zredukowane Obrażenia od Magii
+2 do Many za każde zabicie wroga
+1 do Promienia Światła
Naprawia Wytrzymałość w 4 sekundy

Splendor

Tarcze, 2 gniazda Eth + Lum

+1 do Wszystkich Umiejętności
+10% Zwiększona Szybkość Rzucania Czarów
+20% Szybsze Blokowanie
+60-100% Zwiększona Obrona
+10 do Energii
+15% do Regeneracji Many
+50% Więcej Złota od Potworów
+20% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
+3 do Promienia Światała

Wiatr

Bronie (do walki w zwarciu), 2 gniazda Sur + El

10% Szansy na rzucenie 9-poziomowego czaru Tornado przy uderzeniu
+20% Szybsze Chodzenie/Bieganie
+40% Zwiększona Szybkość Ataku
+15% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+120-160% Zwiększone Obrażenia
-50% Obrony Celu
+53 do Skuteczności Ataku
Uderzenie Oślepia Cel
+1 do Promienia Światła
13 Poziomowy Wir (127 ładunków)